Sposób na reklamę #1: Baner odblaskowy

Baner reklamowy, umieszczony w słabo oświetlonym miejscu, staje się niewidzialny po zmroku. Jeśli jest taka możliwość – możemy go oświetlić sztucznym światłem i problem znika. Co jednak zrobić, gdy zależy nam na dobrej widoczności w nocy, a nie możemy go podświetlić?

Baner odblaskowy

Z pomocą w takiej sytuacji przychodzi nam baner odblaskowy.  Wykonuje się go w taki sposób, aby odbijał światło padające w jego stronę.

Przykład

Chcemy poinformować klientów schroniska górskiego, w którą stronę muszą się kierować, aby dotrzeć do celu. Przy braku oświetlenia w rejonach górskich baner klasyczny będzie niewidoczny wcale, lub odbiorca zauważy go zbyt późno aby odpowiednio zareagować.

 

Ustawienie banera odblaskowego frontem (lub o niewielkim kącie odchylenia) do drogi sprawi, że przejeżdżający samochód oświetli go, a elementy odblaskowe wyraźnie się rozjarzą.

Niewątpliwą zaletą banerów odblaskowych jest to, iż padające oświetlenie (na przykład z reflektorów samochodowych) uwidacznia reklamę nawet z dystansu kilkuset metrów. Wzmaga to zainteresowanie odbiorcy odpowiednio wcześniej, do tego pozwala na przygotowanie się do zapoznania z treścią baneru.

Gdy w pobliżu naszej reklamy znajdują się również klasyczne banery, nasz w wersji odblaskowej będzie wyraźnie w centrum uwagi – w końcu tylko on jest widoczny nocą!

 

 


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *