Z fabryki reklamy #1: czas odpowiedzi a satysfakcja klienta

86% klientów będzie usatysfakcjonowanych, uzyskując w ciągu kilku godzin odpowiedź na skargę złożoną na fan page firmy – wynika z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego we współpracy z SW Research. Czy więc zależy nam, jako klientom, bardziej na uzyskaniu szybkiej reakcji niż na rzeczowej odpowiedzi?

„Liczby jasno wskazują, że najważniejsze jest to, żeby wiadomość czy komentarz naprawdę odpowiadały na problem użytkownika. Skupianie się tylko na wskaźnikach responsywności nie jest wskazane.” – komentuje Norbert Kilen, Dyrektor Strategii w Think Kong.

Diagram z wynikami badań opinii

Źródło: thinkkong.pl

 

Większość klientów nad czas uzyskania odpowiedzi przedkłada potrzebę uzyskania odpowiedzi, która pomoże rozwiązać jego problem.

Nie satysfakcjonuje nas zmuszanie klientów do kilkugodzinnego oczekiwania na odpowiedź, dlatego dokładamy wszelkich starań aby odpowiadać na zapytania zarówno w sposób szybki jak i wyczerpujący.
Napisz do nas na Facebooku, poprzez e-mail lub po prostu zadzwoń i sam sprawdź!

Dodaj komentarz