Sposób na reklamę #4: Roll-up

Tak jak drukarnia nie obejdzie się bez maszyn drukarskich, tak większość eventów nie obejdzie się bez tego narzędzia. Stojak prezentacyjny, popularnie zwany Roll-up’em, jest najczęściej spotykanym medium reklamowym podczas konferencji, akcji reklamowych, prezentacji oraz jako medium reklamowo-promocyjne w każdej dziedzinie życia.

Roll-up charakteryzuje się łatwością transportu, bardzo prostą obsługą i świetnym stosunkiem ceny do możliwości ekspozycyjnych. W kasecie znajduje się zwinięty baner reklamowy, za który wystarczy pociągnąć aby wysunąć, a następnie zaczepić na składanym wysięgniku. Po złożeniu całość mieści się w niewielkim futerale i jest gotowa do transportu w kolejne miejsce ekspozycji.

 

5 thoughts on “Sposób na reklamę #4: Roll-up

  • Dobry, rzeczowy, konkretny, bez przysłowiowego
    lania wody. Nie cierpię artykułów które nic nie wnoszą i są pisane chyba dla samego pisania.
    Tutaj mamy ewidentne przeciwieństwo tego. I to mnie niezmiernie
    cieszy. Pozdrawiam autora i czekam na więcej

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *